Sinterklaas bezoek den Dijk op 1 december

Op vrijdag 1 december 2017 komt Sinterklaas een bezoekje brengen aan integraal kindcentrum Den Dijk. Alle kinderen zijn daarvoor uitgenodigd, ook de kinderen van de Bengeltjes en Blokkertjes mogen komen.

Vanaf 8.15 uur is iedereen welkom op het schoolplein om Sinterklaas te ontvangen. Zodra Sinterklaas en zijn pieten naar binnen gaan, mogen de kinderen bij de Peuterspeelzaal gebracht worden. Ouders kunnen dan vast plaats nemen in de speelzaal.

De kinderen komen met Sanne, Marina en Willeke vooraan te zitten in de speelzaal zodat ze alles goed kunnen zien. Mochten er kinderen zijn die het heel spannend vinden, is er de mogelijkheid dat ze bij hun ouders gaan zitten. Kinderen die op vrijdagochtend bij de Bengeltjes spelen gaan gewoon met Sanne mee.

Om omstreeks 10.00 uur gaan de kinderen nog even mee naar de peuterspeelzaal. Hierna mogen de kinderen mee naar huis of blijven bij de Bengeltjes.