Kerstmarkt

De kerstmarkt

De kerstmarkt wordt gehouden op donderdag 21 december van 17.00 tot 19.00u. De opbrengst van de kerstmarkt voor het goede doel is:

Make a wish

Op de markt is van alles te doen, zo kunnen de kinderen een strippenkaart kopen voor € 1,50 en daar kunnen 10 activiteiten voor gedaan worden. Deze activiteiten duren ongeveer 10 minuten. Er klinkt een bel om aan te geven dat er gewisseld kan worden van activiteit. Er zijn ook kraampjes met hapjes, knutselwerkjes van de kinderen, kerststukjes en nog veel meer.

Om 18.30u wordt er een veiling gehouden in de schoolzaal waar geboden kan worden op 6 kunstwerken die door de groepen gemaakt zijn.

Om 19.00u is de markt afgelopen en hopen we dat het een sfeervolle en fijne kerstmarkt is geweest.

Tenslotte nog een paar verzoeken:

Wilt u op donderdag 21 december uw kind een bord, beker en bestek voorzien van naam meegeven?

Wilt u zoveel mogelijk met kleingeld gepast betalen op de kerstmarkt. De meeste knutselwerken worden verkocht in de prijsklasse van € 0,10 tot € 0,50.

• kerstballen.jpg