Naar de Spechtenlaan

Tijdens de bouw van het Kindcentrum wordt er gedurende één schooljaar gebruik gemaakt van een tijdelijk gebouw.

Deze tijdelijke school wordt op dit moment gebouwd aan de Spechtenlaan op huisnummer 23, Postcode 5409 TG. De komende weken wordt  hard gewerkt om den Dijk, de Blokkertjes en de Bengels van alle gemakken te voorzien, zodat alle kinderen  daar op een goede manier van onderwijs en opvang worden voorzien. Op woensdag 8 juli mogen de nieuwe gebruikers dan de sleutel ontvangen. Op donderdag en vrijdag 9 en 10 juli zal de verhuizing plaatsvinden, zodat alle kinderen en hun ouders op maandagochtend 13 juli in het nieuwe gebouw ontvangen kunnen worden. De laatste schoolweek van dit schooljaar kan iedereen dan wennen aan de nieuwe omgeving en kunnen de eventuele problemen rondom het verhuizen worden opgelost.
  • IMG_2099.JPG
  • IMG_2100.JPG