Sint op school

Sinterklaas

Op maandag 3 december komen Sint en zijn pieten een bezoekje brengen aan kindcentrum Den Dijk. Alle kinderen van de Bengeltjes en de Blokkertjes zijn hierbij uitgenodigd.

Vanaf 8.30 u. is iedereen welkom op het schoolplein om Sinterklaas te ontvangen. Zodra Sinterklaas en zijn pieten naar binnen gaan, mogen de kinderen bij de opvang gebracht worden. Ouders kunnen dan vast plaatsnemen in de speelzaal van school.

De kinderen komen met Sanne, Margret en Marina vooraan te zitten in de speelzaal zodat ze alles goed kunnen zien.

Mochten er kinderen zijn die het heel spannend vinden, is er de mogelijkheid dat ze bij hun ouders gaan zitten.

Omstreeks 10.00 u. is het programma in de speelzaal afgelopen. De kinderen gaan nog even mee naar de opvang, waar ze een cadeautje van sinterklaas ontvangen. Hierna kunnen de kinderen die 3 december geen gebruik maken van de opvang opgehaald worden aan de poort.