Welkom nieuwe jaar op IKC den Dijk

De zomervakantie zit er alweer op. Morgen mogen de kinderen van de school en de peuteropvang beginnen aan een heel nieuw jaar: schooljaar 2019 - 2020.

Hopelijk heeft iedereen een fijne vakantie gehad en is goed uitgerust. Het team van IKC den Dijk heeft in de afgelopen week alle voorbereidingen getroffen en afgelopen vrijdag is voor het team het schooljaar al officieel gestart.  Na de openingsvergadering vrijdagochtend hebben we een heel gezellig teamuitstapje gemaakt in Den Bosch. Iedereen heeft weer heel veel zin om weer te beginnen.

Morgenochtend willen we het schooljaar 2019 - 2020 officieel openen. Alle ouders worden uitgenodigd om hun kind op deze eerste schooldag naar de groep te begeleiden.

Graag tot morgen

Team IKC den Dijk