Leerlingenraad weer compleet

Groep 5 heeft verkiezingen gehouden en dat heeft twee nieuwe raadsleden opgeleverd. Dat zijn Renske Peters en Stijn van den Akker! Zij hebben de eerste vergadering al bijgewoond en hun stem laten horen. De voltallige leerlingenraad bestaat nu uit Renske en Stijn uit groep 5; Koen Dijkgraaf en Marijn van Boxtel uit groep 6; Niels Lamers en Mea Timmers uit groep 7 en Jurre van Berfelo en Iza van Roosmalen uit groep 8.

De leerlingenraad komt dit schooljaar negen keer bijeen om te praten over schoolzaken die alle leerlingen aangaan. Ook denken ze met de juffen en meesters mee over dingen die zich voordoen op school en over de nieuwbouw. Alle vergaderingen worden genotuleerd en de raad krijgt een week van te voren een agenda zodat eventuele zaken vooraf in de klas besproken kunnen worden. Juffrouw Debbie begeleidt de raad.

Misschien is het u al opgevallen… In de hal van onze school staat sinds kort een brievenbus. Deze is voor de leerlingenraad. We zijn samen de bovenbouw groepen wezen bezoeken en hebben daar uitgelegd wat de bedoeling is van de brievenbus. Leerlingen kunnen hierin een idee of vraag aan de leerlingenraad stellen. Er zijn al een paar brieven onze kant op gekomen!! Er wordt goed nagedacht over hoe we onze school samen nog fijner, leuker en gezelliger kunnen maken!!

• leerlingenraad.jpg