App schoolwebsite

Schoolwebsite app

Wij proberen iedereen van den Dijk zo goed mogelijk te informeren over actuele zaken de school betreffende. Daarbij speelt de nieuwsrubriek op de website een belangrijke rol. Hierop wordt het laatste nieuws geplaatst. Verder is de kalender op de website altijd actueel en makkelijk om te raadplegen.

Hoewel we in het afgelopen jaar een aantal keren verwezen hebben naar de app schoolwebsite.nu blijkt dat deze nog niet zo heel vaak gebruikt wordt. Download de app schoolwebsite.nu in de store. Koppel daarna de website www.bsdendijk.nl aan deze app.

Vanaf het volgende schooljaar is het mogelijk om u zelf aan te melden voor push-berichten. U ontvangt dan een melding wanneer er een nieuw bericht op de website wordt geplaatst.

• logo_schoolwebsite_small.png