Problemen E-mail verzending opgelost

Problemen E-mail verzending opgelost.

Onze school maakt in de communicatie naar ouders veelvuldig gebruik van E-mail. Om daarbij te kunnen beschikken over alle juiste adressen maken we gebruik van ons schooladministratie programma Parnassys. Parnassys heeft nog een ander belangrijk voordeel, namelijk de privacy. Berichten die via parnassys verzonden worden laten niet de gegevens van andere geadresseerden zien.

In verband met veranderingen in de privacywetgeving heeft Parnassys in april een aantal wijzigingen in de maildienst doorgevoerd. Die verzoorzaakten in de periode van april tot aan de zomervakantie regelmatig problemen in de betrouwaarheid van levering van e-mail aan de geadresseerden. Daardoor kon het gebeuren dat sommige mailtjes niet altijd bij alle ouders aankwamen. Heel vervelend, waarvoor alsnog excuus.

Inmiddels hebben wij van Parnassys de verzekering gekregen dat deze leveringsproblemen met ingang van het nieuwe schooljaar niet meer voor kunnen komen. We gaan er dan ook van uit dat alle onze berichten vanaf nu weer bij iedereen afgeleverd worden. Mochten er echter onverhoopt nog problemen gesignaleerd worden, dan horen we dat graag u.
Media
  • parnassys.png