Samen groeien naar volwassenheid
Integraal Kindcentrum Den Dijk Odiliapeel

bibliotheek in Integrale Kindcentrum

Sinds maandag 5 september is de nieuwe bibliotheek in het Integrale Kindcentrum aan de Oudedijk open.

In deze mooie oranje kasten staat heel veel leesplezier voor alle kinderen: prentenboeken, voorleesboeken, boekjes om te oefenen met lezen, lekker dikke leesboeken en boeken met informatie over van alles en nog wat. Eén van de vijf kasten is gevuld met boeken voor volwassenen.

Leerlingen van basisschool Den Dijk lenen in schooltijd boeken om op school te lezen. Daarvoor is voor alle kinderen van de school een bibliotheekpasje gemaakt. Kinderen die zelf nog geen bibliotheekabonnement hadden krijgen dit pasje van hun leerkracht. Met dit pasje kun je buiten schooltijd boeken lenen in de bibliotheek. Voor het lenen met de klas is geen pasje nodig.

De bibliotheek is voor iedereen,  zowel volwassenen als kinderen, open op Maandag van 18.00 tot 19.30 uur en  Donderdag van 14.00 – 15.30 uur

Staat het boek dat je graag wilt lezen niet in de mooie oranje kasten? Je kunt het gratis reserveren in de bibliotheek van Volkel of Uden. Je kunt het dan in Odiliapeel ophalen.  Als je niet weet hoe dat moet helpt Anita je graag. Natuurlijk mag je ook zelf in de bibliotheken van Volkel of Uden boeken lenen.

• bibliotheek 1.jpg
  • bibliotheek 2.jpg